piątek, 28 października 2022

Złota jesień

 Witajcie, już prawie listopad a za oknem w końcu prawdziwa złota jesień. Za chwilę zaczną królować na naszych biurkach projekty świąteczne ale nim zrobi się mroźnie, chciałabym skorzystać z panującej aury i zaprezentować Wam kartkę okazjonalną w jesiennych klimatach.


Bazą do stworzenia tej kompozycji była tekturka w formie okrągłej serwetki - nie wiem jak Wam, ale mi ten wzór przypomina babciną serwetę robioną na szydełku, dlatego idealnie wpisała mi się w jesienny klimat. 



Na bazie tekturki ułożyłam dwie asymetryczne kompozycje kwiatowe. Kwiaty wykonałam z tkaniny i uzupełniłam o stempelkowe środki. 






Stemple jesiennych liści i dyni odbiłam na białym papierze i zembossowałam złotym pudrem. Następnie pokolorowałam je za pomocą tuszy i wycięłam. Tak przygotowanymi elementami uzupełniłam kompozycje. Dodałam trochę sizalu i suszek.






Pozostało dodać pasujący napis i kartka gotowa :)



W projekcie wykorzystałam:

  
  



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...