piątek, 7 października 2022

Zawsze ze mną.

 Dzień doberek.

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie dzisiaj jest ładne, czyste błękitne niebo. Zapowiada się dzisiaj piękny dzień.

Chcialam Wam dzisiaj pokazać ATC, które zrobiłam przy użyciu w większości już zimowych agateriowych produktów.  

Do stworzenia tła ATC-iaków użyłam "Maski/Szablonu Śnieżynki", której wzór przeniosłam na bazy ATC za pomocą tuszu distress. 

Następny etap to stemplowanie. Tutaj użyłam stempla "Tło Gwiazdki Kontur" oraz stempla "Tło Gwiazdki Pełne", który odbiłam za pomocą tuszu do embossingu by następnie ozdobić odbitkę "Puderem do Embossingu Miedzianym".

Na tym etapie uznałam, że tlo jest już gotowe. 

Aby dopełnić całości nakleiłam czarno-białą odbitkę stempla "Christmas Time - Jelonek - HS0812".

 Naklejenie napisu - "Zawsze Ze mną" to kolejny etap pracy nad tymi ATC-iakami. Napis wzięty z "Zestawu Napisow Ze mna bądź" odbiłam czarnym tuszem.

Jeszcze tylko na koniec pobazgralam wzdłuż krawędzi ATC czarnym i białym pisakiem - i ATC uznałam za gotowe.

Moje inspirayjne pracę prezentują się następująco. 







Poniżej wizualna lista użytych produktów.









Serdeczności ślę, Kola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...