piątek, 3 marca 2023

Karteczki wielkanocne

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska Łapkodzieło :) od dzisiaj (w sumie to od wczoraj, bo miałam przyjemność poprowadzenia transmisji live) będę miała możliwość inspirowania Was na blogu Agaterii. 

Mam nadzieję, że zachęcę Was do częstszego sięgania po media:)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam proste karteczki. 

Do przygotowania tła użyłam proszków rozpuszczalnych w wodzie, ale jeśli ich nie macie to nadadzą się także akwarele, mazaki akwarelowe, mgiełki i pewnie wiele innych wodnych mediów :)


Jak pewnie zauważyliście, w ruch poszły pudry oraz Wielkanocne stemple. Użyłam także maski, widzicie ją ?:)

Która kartka się Wam najbardziej spodobała?


A poniżej szczegółowe zdjęcia każdej kartki.


1. Spokojna ale bałaganiarska
W tle użyłam stempla z tekstem.
Wyembosowałam jajeczka i wokół nich stworzyłam zacieki. Dodałam także chlapania, aby karteczka nie była zbyt czysta. Na koniec odbiłam stempel "radosnych świąt".

Biały embossing pięknie kontrastuje z kolorowym tłem.




2. Tęczowy zawrót głowy

Moja córka kocha tęcze, rysuje ją bez ustanku. Dlatego motyw ten musiał znaleźć się na jednej z kartek.


Kroki podobne jak w kartce nr 1. Pierw odbiłam stempel z napisami, aby namieszać w tle. Następnie pomalowałam coś na wzór tęczy (tak wiem, kolory się nie zgadzają;) ). Jak to wyschło to użyłam złotego pudru do embossingu i dzięki niemu otrzymałam piękne złote jajka. Naniosłam żółty tusz przy pomocy maski i przybiłam napis "Radosnych świąt". Posypałam go (wraz z częścią wzoru z maski) białym pudrem do embossingu. 


3. Złota ramka

Stworzyłam niebieskie tło. Jak było suche, wyciągnęłam maskę i odbiłam jej wzór za pomocą tuszu. Posypałam go przeźroczystym pudrem do embossingu, dzięki czemu uzyskałam fajną fakturę. Wzory maski obrysowałam białym pisakiem, aby były bardziej widoczne.
Na koniec wyembosowałam białe jajeczka.





4.  Wiosenne chlapanie

Tło stworzyłąm przy pomocy mojej ulubionej techniki - nanoszenia plam przy pomocy folii.



Jajeczka wyembosowałam perłorym pudrem, a na koniec dodałam jakże radosny napis :)






Zachęcam do obejrzenia video tutoriala:



Użyłam:









Kreatywnego dnia,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...