sobota, 10 czerwca 2023

Bałaganiarsko dla Taty

 Witajcie 🤗 Niebawem Dzień Ojca i dziś zapraszam Was do obejrzenia karteczki na tę właśnie okazję, w całkiem odmiennym jak na mnie, bałaganiarskim stylu-choć przyznam że taka właśnie praca od dawna chodziła mi po głowie 😉

Aby ozdobić tło mojej pracy, wybrałam dwie maski - z wzorem szachownicy i z zębatkami. Nałożyłam przez nie pastę strukturalną w taki sposób, aby wzory nieco zachodziły na siebie. Brzegi papieru potuszowałam ciemnobrązowym distressem i czarnym tuszem odbiłam krateczkowy stempelek. Dodałam sizal, sznureczek i grafikę z motocyklem. 


Napis to tekturka z zestawu uniwersalnego oraz złożony ze scrabble'owych stempelkowych  literek wyraz "Tato", który zawadiacko nie jest równo ułożony 😉. Na koniec całość pochlapałam brązowym tuszem i białą farbką. 




Do tej pracy użyłam następujących produktów:

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu ❤️
Ania-Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...