wtorek, 20 czerwca 2023

Pudełko na ATC

 Hej, 

kolekcjonujecie karty ATC? Ja, choć do tej formy przekonałam się całkiem niedawno, uzbierałam już całkiem niezłą kolekcję fantastycznych kart. Przyszedł w końcu czas aby jakoś je okiełznać i zadbać oto by były przechowywane w fajny sposób. Tu z pomocą przyszła Agateriowa baza pudełka na ATC.





Swoje pudełko postanowiłam ozdobić w klimacie bajkowym, motywami z "Alicji w krainie czarów". Bazę pudełka okleiłam wybranym papierem scrapowym, delikatnie tuszując brzegi aby optycznie złagodzić krawędzie. Na górze wieczka i jego dłuższych bokach naniosłam wzór maski, używając do tego pasty modelującej. Maska z motywem zegarów idealnie wpasowała się w tematykę papierów. na wierzchu wieczka dodałam jeszcze jedną warstwę papieru, delikatnie postarzając brzegi. Następnie umieściłam delikatną kompozycję z wyciętymi elementami oraz czerwonymi różami z foamiranu. Kompozycję uzupełniłam Embossowanymi na kalce listkami paproci, wykonanych z użyciem stempla i oliwowego pudru. Całość wykończyłam delikatnymi czarnymi chlapaniami.












W projekcie wykorzystałam:






  

Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...