piątek, 16 czerwca 2023

Kartka na ślub

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska. Lubicie małe, płaskie formy. Ja ostatnio je wręcz uwielbiam :) Nie wiem czy to kwestia czasu, czy ilości miejsca jakie takie projekty zajmują, ale ostatnio sięgam po nie nieustannie.

Na dzisiaj - kartka z kwiatami.

Agateriową pastę zmieszałam z dwoma kolorami proszków, dzięki czemu otrzymałam żółto pomarańczową i zieloną pastę. Następnie pastę (jeszcze mokrą) gdzieniegdzie posypałam pudrem do embossingu. Puder rozpuściłam jak pasta już była sucha.


Kwiaty odbiłam przy pomocy przeźroczystego tuszu do embossingu u posypałam pudrem (biała perła). Puder rozpuściłam a kwiaty i liście pokolorowałam tymi samymi proszkami, które użyłam w pastach (użyłam tego samego zielonego i dra inne kolory)


Kolory z kwiatów nałożyłam także na tło.


Odbiłam także stempel z napisem "w dniu ślubu" i pokryłam go złotym pudrem do embissingu.


Przygotowałam video tutorial.




Użyłam

 
  
 

Kreatywnego dnia,















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...