piątek, 2 czerwca 2023

Mixmediowe ATC - nie bójmy się ubrudzić :)

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska:) Ja dalej działam z nowościami. Tym razem wybrałam grawerowane tekturki.

Tekturki, niezależnie od tworzenia tła, pokryłam pudrem do embossingu - białą perłą. Puder ten świetnie wydobywa detale. Minimum pracy - maksimum do odbioru :) 


Z tłem było trochę więcej roboty, gdyż, jak to ostatnio często robię, stworzyłam je sama. Rozpyliłam magiczne proszki, pobawiłam się pędzlem i nagrzewnicą, trochę pochlapałam i wyszło tło (a raczej tła ;)). 



Przez maskę nałożyłam agateriową pastę i posypałam ją pudrem w kolorze miętowym. Nie chciało mi się czekać aż pasta wyschnie i od razu wysuszyłam (jednak polecam Wam by poczekać aż pasta będzie sucha). 



Puder przykleił się do mokrej pasty i pięknie się roztopił. Nie pokrył jej w całości, więc postały ciekawe efekty. 

Nie mogło zabraknąć stempli w tle - wybrałam czarne kropeczki.
Teraz kilka zdjęć zbliżeń.




Plecki do ATC - też od Agaterii. Jeszcze używam stary wzór, ale niedługo skończą się plecki (trochę ich poodbijałam i teraz tylko naklejam na nie gotowe karty) i będę mogła wziąć się za nowe, zgadnijcie jakie mam:) 

Dwie z tych kart będę miała na zlocie we Wrocławiu ;)

Użyłam:


 
  

 






Kreatywnego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...