sobota, 24 czerwca 2023

Clean&Simple w złocie

 Witajcie 🤗 Zapraszam Was dziś do obejrzenia prostej karteczki w stylu clean&simple. Bogato zdobione, przestrzenne kartki zazwyczaj dają efekt wow, ale te mniej ozdobne kartki "do koperty" również mogą być eleganckie i mają wiele uroku. Ja postawiłam na elegancję w kolorze złota.

Wykorzystałam w tej pracy stempelki z motywem roślin i kropeczkowe pręciki - środeczki, złoty puder do embossingu oraz tekturkę z zestawu napisów na każdą okazję

Stempelki roślinne odbiłam przy pomocy techniki maskowania tzn. wycięłam nastemplowane motywy i taką"maską" i przykrywałam już odbite i zembossowane wzory, aby jeden zbytnio nie zasłaniał drugiego, ale żeby tworzyły w miarę spójną całość. W górnej części kartki dodałam złote kropeczki. 

Niewiele elementów i nakładu pracy, a efekt całkiem przyjemny dla oka🤗 A Wam jak się podoba?




Oto produkty ze sklepu, jakich użyłam: 


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ❤️
Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...