niedziela, 11 lutego 2024


 Mediowy Decor- Miłość w kolorach zieleni.


Dziś przychodzę do Was z walentynkową inspiracją w nieco innej kolorystyce, a mianowicie w kolorze jasnej zieleni. Zdziwicie się, ale powiem "A czemu by nie?" Wszak miłość różne ma oblicza. U mnie dziś ma kolor jasnej zieleni i niesie ze sobą radość i nadzieję. 


Podstawą projektu jest baza hdf w kształcie serca kłódki z dziurką od klucza, której część została pokryta papierem skrapowym. Widoczny na zdjęciu kolor zieleni to tusze i maska ze wzorem serc. Nadała piękne tło. Jeśli się przyjrzysz zauważysz drugą maskę i pastę strukturalną, tym razem w kolorze białym. Obie razem dały wspaniały efekt zarówno na hdf-ce jak i macie na zdjęcie.


Matę na zdjęcie o wymiarach 10cm x 10 cm, ozdobiłam również stempelkami "pismo" i drobnymi chlapaniami.


Podstawą kompozycji jest tekturkowe serce, które pozostawiłam w swoim naturalnym kolorze, jedynie  tuszując delikatnie brzegi. Tekturka ta stała się bazą do zbudowania kompozycji kwitowej z mnóstwem listeczków. Listki różnej wielkości i kolorów zrobiłam stempelkami i pomalowałam akwarelami. Dolną część kompozycji zdobią klucze. Tuż przy samej dziurce od klucza, aby nie trzeba było szukać.


Kompozycja wzbogacona jest tekturkami kwiatów i koronkami , co nadało bogaty i przestrzenny efekt w projekcie.



Głównym elementem przyciągającym wzrok jest tekturka z walentynkowymi życzeniami. Jej piękny kolor uzyskałam oliwkowym pudrem do embossingu.


W kompozycji znajdziesz również drobne koraliki i cekiny, dodają blasku i elegancji. 


Całość projektu utkana z tiulu i dobrej energii, posypana szczyptą radości i stempelkami. Niech przyniesie Ci tyle samo pozytywnej mocy co mnie, kiedy go tworzyłam w ten walentynkowy czas. 

Cały proces tworzenia znajdziesz na naszym kanale You Tube 

Pozdrowienia 
Paulina
Mazurek-Art

Materiały:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...