środa, 21 lutego 2024

Kartka na chrzest

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym  blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Niedawno pokazywałam Wam ramkę ze stemplowanym błogosławieństwem - tekst ułożony piękną, mieszaną czcionką jest bardzo uniwersalny i pasuje do wielu okazji. Dzisiaj przynoszę Wam kartkę na Chrzest Św., w której ponownie wykorzystałam tekst błogosławieństwa:

Some time ago I shared a frame with the stamped blessing - the text composed with a beautiful mixed font is quite universal and is appropriate for many occasions. Today I bring you a Christening card in which I used the blessing text again.


We froncie bazie w kształcie dziecięcego body wycięłam koło i wypełniłam je tekturką z gołębicą, podklejoną folią i embossowaną diamentowym pudrem:

I die-cut a circle in the front of the card base, shaped like a baby romper, and placed a dove chipboard piece over it, matted with transparent foil i and embossed with diamond powder.


Tekturkę ozdobiłam kompozycją wyciętych a papieru elementów i kwiatów papierowych z dodatkiem stemplowanych na kalce, embossowanych i wyciętych listków eukaliptusa. Motyw śpiącego dzidziusia ozdobiłam stemplowanym skrzydłem, embossowanym pudrem różowe złoto:

I decorated the chipboard piece with hand cut paper elements and dimensional flowers completed with eucalyptus leaves that I stamped on vellum, embossed and cut out. I also decorated the baby image with a stamped wing embossed with gold rose powder:



A gdzie tytułowy główny motyw? Wycięty w kartce okrąg przysłonięty tekturką to okienko, przez które widać odbite wewnątrz kartki i embossowane na złoto błogosławieństwo :-)

And where is the title motif of the card? The circle cut out in the card front and covered with  the chipboard  is a window, through which you can see it: the blessing stamped inside and embossed with gold ep :-)




A oto lista Agateriowych produktów, które wykorzystałam:

Here'e the list of the Agateria products I used:








I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, see you soon!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...