środa, 7 lutego 2024

Walentynkowy wpis do AJ

"Żadna inna miłość, bez względu na to, jak jest prawdziwa,
nie może wypełnić serca lepiej niż bezwarunkowa miłość do samego siebie". 

Tym cytatem zacznę dzisiejszą inspirację.
Luty kojarzy się nam z walentynkami, i choć jedni świętują z rozmachem to drudzy są przeciwnikiem "święta miłości".
Ja dziś Cię zachęcam: UKOCHAJ SIEBIE bo jeśli będziesz potrafiła (potrafił) kochać siebie to wszystko inne przestanie mieć znaczenie. 

Biorąc to przesłanie na tapetę postanowiłam przygotować walentynkowy wpis do AJ. Oczywiście nie mogło zabraknąć różu i serduszek,
które pojawiły się na tle wpisu dzięki użyciu maski serduszka.

Tworząc tło skorzystałam też ze stempli dzika róża , aparat z zestaw do albumu oraz kleks 2.
Na kalce odbiłam czarnym tuszem stempel bilecik 2 z zembossowałam go przeźroczystym pudrem by był wyraźniejszy.
W centralnym miejscu wpisu przykleiłam naklejkę - kobietę z różami oraz napis odbity czarnym tuszem Ukochaj siebie, z zestawu stempli Sentencje 1.



Na koniec dodałam enamel dotsy i obrysowałam wpis by zamknąć kompozycję. 
Powstał cukierkowy, walentynkowy wpis z ważnym przesłaniem. 



Wykorzystane agateriowe produkty: 
Pozdrawiam ciepło, 
Ewelina - UNANA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...