wtorek, 27 lutego 2024

Wielkanocna kartka w wiosennych kolorach

Cześć :) 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknami wiosna, więc nic dziwnego, że w scrapowym działaniu sięgam do energetyczne kolory i dużo zieleni na którą czekam z utęsknieniem. 
Ponieważ ze zlotu w Krakowie przywiozłam ze sobą sporo agateryjnych nowości to musiałam je od razu wykorzystać :) 

Na półkach sklepu znajdziecie nowy dział - cukiernictwo - a tam cudowne szablony cukiernicze w wielu wzorach.
Nie bójcie się tam zaglądać nawet jeśli nie po drodze Wam do słodkości. 
W swojej kartce wykorzystałam szablon cukierniczy WIANEK 1, tuszując go przy pomocy szczoteczki zielonym tuszem. 



W centralnym punkcie kartki znalazł się odbity żółtym tuszem stempel jajka - Pisanka emboss 1 , który zembossowałam przeźroczystym pudrem, dzięki czemu pięknie błyszczy. 
Dołożyłam papierowe kwiaty oraz zembossowane na kalce - białym pudrem i oliwkowym pudrem stemplowe listeczki z zestawu stempli Liść Eukaliptusa .
Dopełnieniem kartki jest napis Cudownych Świąt - który również potraktowałam oliwkowym tuszem

Wyszło bardzo wiosennie :) 
A Wy startujecie z wielkanocnymi projektami? 

Wykorzystane produkty: 

Pozdrawiam serdecznie, 
Ewelina - UNANA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...