sobota, 24 lutego 2024

Komunijna prosta kartka do koperty.

Witajcie :) 
Najwyższy czas pomyśleć o sezonie komunijnym. 
Na agateriowych półkach znajdziemy mnóstwo produktów, dzięki którym stworzenie prostej, eleganckiej kartki do koperty dla nikogo nie powinno być problemem. 
W komunijnych projektach często stawiam na biel i złoto bo takie połączenie kojarzy mi się z sakramentem pierwszej komunii świętej.

Postanowiłam wykorzystać podwójną tekturkę IHS ornament 2, której wierzchnią warstwę zembossowałam złotym pudrem. Zebbossowałam też stepmlowy napis Jezu ufam Tobie
Na złotym lustrzanym papierze przykleiłam biały, z tłoczeniem, na środku umieściłam serwetkę, na której przykleiłam podwójną agateriową tekturkę. 
W prawym dolnym rogu dodałam napis, który też podbiłam złotym lustrzanym papierem. 




Wykorzystane produkty:


Pozdrawiam, 
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...