czwartek, 10 października 2019

Floral cards by Origa_Withlove

Hello freinds!
I am very glad to be in Agateria craft DT and today it is my turn to present to you my first inspiration. This is a bit exciting for me and so I decided to make my favorite floral cards!

Kochani!
Jestem bardzo szczęśliwa, będąc częścią Agateria Craft DT, dzisiaj mój dzień na pierwszą inspirację. Jestem bardzo podekscytowana. Postanowiłam zrobić swoją ulubioną formę -kwiatową kartkę.


To make my cards, I used paper from the OH HELLO SPRING collection.
As a decor, I used paper cutting with Wianek 1 dies.

Użyłam papierów z kolekcji Oh hello spring i udekorowałam wycinanką wykonaną przy użyciu wykrojnik awianek.

Using stamps Liść prawy and LIŚCIE WIŚNI and embossing powder, I made some leaves:
Użyłam stempli liści, które odbiłam przy pomocy pudru do embossing:



I will show how these elements look in the finished project.
A tak prezentuje się cały projekt:

The first card:




Added the inscription "Love" from the set of Napisy po angielsku-zestaw duży 1 

And the second card, I made it more tender. 




Thanks for your attention!

Agateria craft Products:
Oh Hello Spring! zestaw 6 papierów   Wianek 1 (W002)

 LIÅšCIE WIÅšNI -3SZT  Liść prawy

Puder do embossingu  Napisy po angielsku-zestaw duży 1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...