środa, 2 października 2019

Jak w zimowym krajobrazie...

Cześć,
dziś moja zimowa inspiracja. Pomysł na reniferka i sanie miałam zanim jeszcze powstały projekty.
Dużo pracy przy tych HDF nie ma a dekoracja moim zdaniem jak z zimowej bajki.
Jelonka pomalowalam białą farbą kredową, zawiązałam mu kokardkę, ale i dzwoneczek wyglądałby tam doskonale.
Sanie również pokryłam białą farbą, ale dodatkowo zrobiłam na nich wzór snieżynek przy pomocy dużej maski: Maska kółka śnieżynki 30 x 31cm
 i pasty modelującej. Mokrą jeszcze pastę posypałam brokatem. Dla delikatności sanie udekorowałam piórkami, które miały dodać im lekkości.
Mam nadzieję, że Wy równiez znajdziecie pomysł na swoje ozdobienie tych projektów i pochwalicie się nim w naszych mediach społecznościowych.









Użyłam:


 Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...