wtorek, 8 października 2019

Kartka na Dzień Nauczyciela...


Przedstawiam moją pierwszą inspirację w nowym DT - jest to warstwowa kartka w pudełku przygotowana z okazji nadchodzącego Dnia Nauczyciela; do jej zrobienia wykorzystałam bazę ze sklepu Rzeczy z Papieru, papiery z kolekcji Mintay by Karola i oczywiście stempel od Agateria Craft „Najlepsze życzenia z okazji Dnia Nauczyciela”. Motywy bardzo delikatnie pochlapałam białym gesso, okienko pocieniowałam lekko tuszem Memento w kolorze Toffee crunch a pudełko okleiłam różową satynową wstążką.
Na kartkę czeka moja mała siostrzenica Julka, aby wręczyć ją swojej ukochanej  wychowawczyni. Mam nadzieję, że obu paniom oraz Wam spodoba się moja praca 😀

I present my first inspiration in the new DT - it is a layered card in a box prepared for the upcoming Teacher's Day; I used the base from Rzeczy z Papieru, papers of Mintay by Karola and, of course, the stamp from Agateria Craf. The motifs are gently splashed with white gesso,  the window is lightly shaded with Memento ink (Toffee crunch) and the box is  covered with a pink satin ribbon.
My little niece Julka is waiting for the card to give it to her beloved teatcher. I hope, that both ladies and you, will enjoy my work 😀






W pracy wykorzystałam  :








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...