poniedziałek, 7 października 2019

Tagi z żyrafami

Hej, Kochani zapewne już wiecie i zauważyliście, że kolejny raz jestem koordynatorką DT, za co jestem ogromnie wdzięczna i jest mi bardzo miło :)

Ostatnio postanowiłam spróbować czegoś nowego, a mianowicie  nagrałam kilka filmików, z poradami, trikami jakie ja stosuję, są one kierowane głownie do osób początkujących, które nie wiedzą jak sobie poradzić z rzeczami może oczywistymi dla innych albo chciałyby spróbować czegos nowego i nie wiedzą jak się do tego zabrać. 
W tych filmikach pokazywałam m.in. jak kolorować odbitki stempla zarówno kredkami akwarelowymi jak i pisakami (promarkerami),  także jak wykonać idealną odbitkę stempla - linki do filmików na youtoube znajdziecie na samym dole, a jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mój IG :)

Dostałam mnóstwo pytać do czego wykorzystuję potem takie kolorowanki. I pozostając w duchu podstaw scrapbookingu zrobiłam dwa prościutkie tagi z shker boxem, jeden ze stemplem kolorowanym kredkami, drugi promarkerami. Ja posłużyłam się wykrojnikami ale spokojnie poradzicie sobie przy użyciu nożyka i linijki.
Do wykonania pracy użyłam tylko 5 rzeczy:
  1. papieru (craftowego i do scrapbookingu, ale spokojnie wystarczy Wam jeden rodzaj,
  2. kalki,
  3. cekinów i koralików drobniutki do shaker boxa,
  4. sznurka,
  5. pokolorowanej i wyciętej odbitki stempla


Hey guys, you probably already know and you noticed that I am the DT coordinator again, for which I am extremely grateful and I am very pleased :)

Recently, I decided to try something new, namely, I recorded a few videos with tips and tricks that I use, they are directed mainly to beginners who do not know how to deal with things that may be obvious to others or would like to try something new and do not know how to to take it.

In these videos I showed, among others how to color stamp prints with both watercolor crayons and markers (promarkers), as well as how to make a perfect stamp print - links to youtoube videos can be found at the bottom, and if you want to be up to date please visit my IG :)

I got a lot of questions about what I use these coloring pages for. And remaining in the spirit of the basics of scrapbooking, I made two very simple tags with a shker box, one with a colored pencil, the other with promarkers. I used dies but you can easily handle it with a knife and a ruler.

I used only 5 things to do the work:

  1.     paper (for craft and scrapbooking, but one type is enough for you,
  2.     carbon paper,
  3.     tiny beads and sequins for a shaker box,
  4.     string,
  5.     colored and cut stamp print

Jak Wam się podoba? / How do you like it? 


 Użyłam: / I used:

https://sklep.agateria.pl/pl/480-magic-dreams

https://sklep.agateria.pl/pl/do-kolorowania/1631-zyrafa-z-kwiatkiem-napis-5902557834327.html?search_query=zyrafa&results=2
Filmiki, które mogą Was zainteresować:
Videos that may interested you:




Magda:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...