wtorek, 22 października 2019

Zimowe ATC

Witajcie!

W tym roku tworzenie zimowych i świątecznych projektów zaczęłam wcześniej niż zazwyczaj. Dzięki temu miałam czas na to, by zaproponować koleżankom z DT zimową wymianę kartami ATC. 

Hi everyone!

This year, I started creating wintry, festive projects earlier than usual and that gave me some time to propose an ATC swap to my teammates.


Myślę, że jest to bardzo przyjemna forma okazania sympatii osobom, z którymi rozmawiamy niemal codziennie w mediach społecznościowych, zatem i Was zachęcam do podobnej inicjatywy.

I think it’s a nice way of showing people you talk to everyday on social media, that you care and appreciate them. Therefore, I encourage you to a similar initiative.


ATC to ręcznie wykonane karty kolekcjonerskie o wymiarach 8,9 cm na 6,4 cm, gdzie awers ozdobiony jest różnymi technikami plastycznymi, natomiast rewers zawiera informacje o karcie i jej twórcy. 

ATC (Artist Trading Cards) are 2,5 by 3,5 inches in size, the same size as modern trading cards. They are self-made unique works, signed and dated on the revers by the artist.


Do wykonania mojego zestawu kart użyłam szablonu z tekstem, tektury falistej, Agateriowych wycinanek oraz akrylowych gwiazdek. Gotowe karty pomalowałam woskami i farbkami metalicznymi. 

To make my small series of cards I used a stencil, some corrugated cardboard, Agateria chipboards and plastic stars. I coloured my cards using waxes and metallic paints.


Wykorzystane produkty: / Products used:

  



Uściski serdeczne! / Hugs!






3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...