poniedziałek, 8 listopada 2021

Bombka

 Witajcie, 

u mnie na biurku już święta. Powstaje mnóstwo kartek i dekoracji. Dziś chciałabym Wam pokazać jeden z ostatnich moich projektów - bombkę wykonaną na bazie HDF.

Welcome,

it's already Christmas on my desk. A lot of cards and decorations are created. Today I would like to show you one of my latest projects - a Christmas ball made on the basis of HDF.



Pierwszą warstwę bazy okleiłam papierem scrapowym z pięknym motywem uroczej wiewiórki. Drugą warstw pokryłam pękającą pastą strukturalną i pomalowałam na czerwono. Następnie wtarłam woski w kolorze zielonym oraz perłowym, które nadały pięknego błysku i sprawiły że bombka nabrała efektu postarzenia.

I covered the first layer of the base with scrap paper with a beautiful pattern of a cute squirrel. I covered the second layer with cracking structural paste and painted red. Then I rubbed green and pearl waxes, which gave a beautiful shine and made the bauble to look old.




Całości dopełniła warstwowa, bogata kompozycja z elementów wyciętych z kolekcji , papierowych kwiatów i świątecznej tekturki. Na górze przewiązałam ozdobną czerwoną wstążkę. 

The whole was completed with a layered, rich composition of elements cut from the collection, paper flowers and Christmas cardboard. I tied a decorative red ribbon on top.






Użyte materiały:



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...