wtorek, 16 listopada 2021

Świąteczna latarenka

 Witajcie,

dziś chciałabym Was zainspirować do wykonania zimowo świątecznej latarenki. Wieczory są coraz dłuższe i zimniejsze, chyba większość z nas lubi je spędzać pod ciepłym kocem w blasku świec czy lampek. Ja zdecydowanie uwielbiam ten klimat, i taka latarenka sprawdzi się w tym czasie idealnie.

Welcome,

today I would like to inspire you to make a winter lantern. Evenings are getting longer and colder, probably most of us like to spend them under a warm blanket in the light of candles or lamps. I definitely love this atmosphere, and such a lantern will be perfect at this time.



Swoją latarenkę wykonałam w nietypowo świątecznej kolorystyce. Czerń, biel, róż i srebro to kolory, których dekoruję dom na święta, latarenkę ozdobiłam w podobnej kolorystyce, będzie zatem pasować idealnie. 

I made my lantern in unusual Christmas colors. Black, white, pink and silver are the colors that I decorate the house for Christmas, I decorated the lantern in similar colors, so it will fit perfectly.


Najpierw embossowałam na kalce wzór śnieżynek za pomocą maski, następnie kalkę wkleiłam w miejsce okienek. Embossowane śnieżynki sprawiają wrażenie zmarzniętych, oszronionych szyb. Następnie złożyłam latarenkę, zagessowałam i kilkukrotnie pokryłam czarną farbą.

First, I embossed the snowflake pattern on the tracing paper with a mask, then I pasted the tracing paper in place of the windows. Embossed snowflakes give the impression of cold, frosted windows. Then I folded the lantern, sucked it in and covered it with black paint several times.




Na wieczku wykonałam kompozycję z ręcznie robionych papierowych kwiatów i dodatków florystycznych. Dodałam również gazę, sizal i dekoracje w formie śniegowych kulek czy gwiazdek.

On the lid, I made a composition of handmade paper flowers and floral accessories. I also added gauze, sisal and decorations in the form of snowballs or stars.






Na koniec w środku umieściłam światełko. Dzięki kalce w okienkach i embossowanych śnieżynkach światło bijące z latarenki jest delikatniejsze i bardziej klimatyczne.

Finally, I put a light inside. Thanks to carbon paper in the windows and embossed snowflakes, the light emanating from the lantern is softer and more atmospheric.







W projekcie użyłam:

 

Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki

1 komentarz:

  1. Latarenka jest śliczna.
    Podoba mi się pomysł z embosowaniem kalki. Jestem ciekawa czym ją embosowałaś.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...