wtorek, 30 listopada 2021

Zimowy tamborek

 Witajcie, 

dziś przychodzę do Was z zimową dekoracją w formie tamborka.

Hello, 

today I come to you with a winter decoration in the form of a hoop.



Najpierw swój tamborek pomalowałam białą farbą. Następnie naciągnęłam na niego kalkę, nacinając ją delikatnie wokół mniejszej obręczy. Następnie za pomocą maski naniosłam tusz do embossingu i pokryłam go białym pudrem. W ten sposób uzyskałam wzór sweterka w tle.

First, I painted my hoop with white paint. Then I stretched the tracing paper over it, cutting it gently around the smaller rim. Then, using the mask, I applied the embossing ink and covered it with white powder. This is how I got a sweater pattern in the background.



Zanim przystąpiłam do budowania kompozycji zembossowałam sobie tekturki liści ostrokrzewu zielonym i czerwonym pudrem. A także stemple liści i gałązek na klace za pomocą białego pudru.

Before I started building the composition, I embossed the cardboard of holly leaves with green and red powder. As well as stamps leaves and twigs on the stems with white powder.



Ponad to do zbudowania kompozycji użyłam wycinanek, ręcznie robionych papierowych kwiatów, sztucznych gałązek, mrożonych kulek oraz gazy.

In addition, I used cutouts, handmade paper flowers, artificial twigs, frozen balls and gauze to create the composition.





Mam nadzieję, że moja propozycja zimowego tamborka z bałwankami Wam się spodoba i zainspiruje do wykonania swojej zimowej dekoracji.

I hope you will like my proposal of a winter hoop with snowmen and will inspire you to make your winter decorations.

W projekcie użyłam:


Pozrawiam
Marta, Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...