niedziela, 7 listopada 2021

Jesienny domek dla ptaków

Cześć!

Jesień to moja ulubiona pora roku. W tym sezonie postanowiłam zrobić kilka jesiennych ozdób do mojej pracowni. I tak oto powstała budka dla ptaszków. W klasycznych kolorach jesieni - zielonym, brązowym, czerwonym.

Użyłam domku wykonanego z hdf. Bawiłam się różnymi mediami oraz papierem.

Jeśli jesteście ciekawi jak powstał mój domek to zapraszam na TUTORIAL


Hi!

Fall is my favourite season. This season I decided to make some autumn decoration for my studio. And this is how the bird booth was build. In classic autumn colors - green, brown, red.

I used a birdhouse made of HDF. I played with various media and paper.

If you are interested in how my birdhouse was build, check out the TUTORIAL








Użyłam produktów:
I used the product:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...