piątek, 26 listopada 2021

Stemple na kartkach świątecznych

Witajcie

Hello

powracam do kartek świątecznych wykonanych za pomocą stempli. Tym razem jednak stemple pokolorowałam nie markerami, ani kredkami a pisakami z pędzelkową końcówka. Dostałam je w prezencie urodzinowym - takie prezenty uwielbiam ;-)

I come back to Christmas cards made with stamps. This time, however, I colored the stamps not with markers or crayons, but with felt-tip pens with a brush tip. I got them as a birthday present - I love such gifts ;-)





Odbite stemple na początku zembossowałam przezroczystym tuszem a następnie pokolorowałam pisakami, rozcierają je delikatnie pędzlem wodnym. Śnieg na kartce z kościołem wykonałam również za pomocą embossingu na gorąco dodając do pudru odrobinę brokatu.

At the beginning, I embossed the imprinted stamps with transparent ink and then colored them with felt-tip pens, rubbing them gently with a water brush. I also made snow on a piece of paper with a church using hot embossing, adding a little glitter to the powder.








Na końcu obie kartki pochlapałam: jedna ma chlapnięcia zielono-złote, druga natomiast ma chlapnięcia srebrno-perłowe.
Takie kartki bardzo lubię robić. Nie dość, że robię je szybko, to mogę podczas ich robienia kolorować, a to jak wiecie uwielbiam ;-)

At the end I splashed both pages: one has splashes of green and gold, the other has splashes of silver and pearl.
I like to make such cards very much. Not only do I make them quickly, but I can also color them while I am making them, and I love it, as you know ;-)


Do wykonania prac użyłam:
I used:






Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda
















 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...