piątek, 12 listopada 2021

Kartki świąteczne w kolorach craft

Witajcie

Hello

tym razem chciałam Wam pokazać dwie kartki, które powstały przy użyciu stempli oczywiście, ale jedna kartka została pokolorowania kredkami, druga natomiast markerami.

This time I wanted to show you two sheets that were made using stamps, of course, but one sheet was colored with crayons, the other with markers.



Pierwszą kartkę pokolorowałam zwykłymi kredkami szkolnymi. Tak mi się to spodobało, że postanowiłam kupić sobie kredki bardziej profesjonalne ;-)
Kartkę dodatkowo pochlapałam białą farbą.

I colored the first card with ordinary school crayons. I liked it so much that I decided to buy more professional pencils ;-)
I also splashed the card with white paint.




Drugą z kartek pokolorowałam przy użyciu markerów. Markery zupełnie inaczej "zachowują się" na papierze craftowym, niż na tym, który jest przewidziany do kolorowania markerami. Całość wzbogaciła chlapnięciami dwoma farbami - białą i złotą. 

I colored the second page with markers. Markers "behave" differently on the craft paper than on the one intended for coloring with markers. The whole was enriched with splashes of two paints - white and gold.





Mam nadzieję, że kartki te spodobają się osobie obdarowanej :-)

I hope that the recipient will like these cards :-)



Do wykonania kartek użyłam stempli:
I Used:








Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...