piątek, 23 września 2022

Boże narodzenie z nutą błękitnego lata.

 Witajcie. 

Dzisiaj u mnie wrześniowe AGATERIOWE ŚWIĘTA, na które przygotowałam dwie kartki tagowe. Dlaczego tagowe?

Ponieważ mam sporo pasków papieru bazowego o szerokości 8 cm,  ich spora ilość spowodowala, że postanowiłam zrobić z nich bazy na kartki - tagi.  

Bazy ozdobiłam błękitnym papierem bazowym, na który nakleiłam ozdobne bordery, koła, świąteczny wianek i przeróżne gałązki wycięte z białego brokatowego papieru. 

Dalej tworząc kompozycję kwiatową dodałam odbite i wycięte z kalki listki ostrzokrzewiu (STEMPLEM OSTRZOKRZEW oraz STEMPLAMI GAŁAZKI ZESTAW), potraktowane BIAŁYM PUDREM DO EMBOSINGU DO DETALI. Na tak przygotowane listki nakleiłam letnie błękitne kwiatki.

Końcowy etap tworzenia tych karteczek to dodanie napisów - tutaj napisu WESOLYCH ŚWIĄT z zestawu NAPISY NA KAŻDA OKAZJE KPL. 

Jeszcze tylko na koniec przewiązałam karteczki wstążką i praca nad nimi została zakończona.

Zapraszam do obejrzenia efektu końcowego.






Podczas tworzenia użyłam :




serdeczności Wam przesyłam
Jola Jachowicz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...