piątek, 16 września 2022

Masz tę moc - nowa wędrówka.

 Witajcie kochani.

Dzisiaj przychodzę do Was z całkiem pokaźnym kompletem w postaci Art Journal'a oraz kart ATC. 

Komplet ten przygotowałam do kolejnej wędrówki Art Journal'i zorganizowanej na jednej z grup na FB.

Okładka AJ i ATC które przygotowałam odzwierciedlają mój obecny stan. Mało w nim koloru, ale nadzieja na lepsze czasy jest. 

Stworzone przeze mnie okładka i ATC są dość proste. 

Na plytkę żelową nałożyłam farby akrylowe, rozwałkowałam wałkiem by na tak przygotowaną płytkę nałożyć gesso przez maskę Gałązki. To co powstało na płytce odbiłam na okładce AJ i bazach kart ATC. Następny etap to nałożenie na tło na okładce Art Journal'a i bazach ATC w kilku miejscach pasty pękającej bez i przez tę samą maskę. 

Po wyschnięciu pasty następowałam na tak przygotowane tło  na okładce AJ i ATC Stempel Motyle w tle. Kolejny etap to następowanie wokół motyla kleksów stemplem tło Kleks 2.  

Na koniec nastemplowalam kropki stemplem Kropki 7, które potraktowalam pudrem do embossingu do detali w kolorze miedzianym. Jeszcze tylko nakleolam napisy Masz tę moc i komplet gotowy.

Jak widać stworzone przeze mnie ATC-iaki są dość wierną kopią okładki. 

Jest ich tak dużo, ponieważ bedą podarunkiem dla każdej z dziewczyn z mojej wędrówkowej grupy. 

Pomysł z darowanymi ATCiakami nie jest moj, wpadła na niego jedna z koleżanek biorąca udział w tej wyjątkowej wymiance. A, że to świetny pomysł - został podchwycony chyba przez wszystkie osoby biorące udział w tej wyjątkowej wymiance. 

Ale dosyć słów, zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji.










Użyte przeze mnie agateriowe produkty to:

Stempel Motyle w tle


Stempel tło Kleks 2 


Stempel tło Kropki 7 


Puder do embossingu miedziany 


Maska szablon gałązki


Serdecznie Was pozdrawiam, Jola Jachowicz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...