czwartek, 15 września 2022

Kartka z budką dla ptaków

 Cześć! Dziś przychodzę do Was z kartką bogatą w tekturkowe elementy. Nie mogłam się zdecydować czego użyć i postanowiłam połączyć kilka elementów. Kartka sama w sobie jest bogato zdobiona, może zostać użyta jako kartka urodzinowa, imieninowa czy bez okazji .


Pracę zaczęłam od przygotowania tła, na którym naniosłam pasującym kolorem tuszu delikatnie wzór maski. Następnie wykonałam bogatą kompozycję z kwiatów z tkaniny, w którą wplotłam elementy tekturkowe. W tle znalazła się delikatna ramka, którą rozcięłam na pół i umieściłam asymetrycznie. Głównym motywem jest budka dla ptaków , a całość uzupełniają grawerowane jagódki. 







Na małych kwiatach odbiłam stempelki środków . Całość uzupełniłam elementami wyciętymi z kolekcji, oraz listkami wykonanymi techniką embossingu na gorąco przy pomocy stempli i białego pudru. Nie zabrakło również dodatków takich jak gaza czy sizal.





Użyte materiały:

  


 
 
Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...