niedziela, 18 wrze艣nia 2022

Kartka z podzi臋kowaniem

Witajcie 馃檪 zapraszam do obejrzenia mojej kolejnej inspiracji. Na dzi艣 r贸wnie偶 przygotowa艂am karteczk臋, ale tym razem jest to kartka z podzi臋kowaniem dla pewnej wyj膮tkowej osoby... 

Nie wiem czy pami臋tacie, 偶e swego czasu Agateria produkowa艂a tak偶e papiery do scrapbookingu? Przy ostatnich porz膮dkach znalaz艂am kilka zachomikowanych arkuszy, ale widz臋, 偶e s膮 jeszcze dost臋pne w sklepie. Jednego z nich - z motywem ciemnor贸偶owych deseczek, u偶y艂am jako pierwsz膮 warstw臋 na mojej pracy. 

T艂o mojej kartki ozdobi艂am przy pomocy listkowego stempelka, kt贸ry zembossowa艂am pudrem w kolorze r贸偶owego z艂ota. Przy pomocy pasty strukturalnej i maski "Koraliki" doda艂am r贸wnie偶 odrobin臋 tekstury. 


Kompozycj臋 u艂o偶y艂am z wykorzystaniem wykonanych przeze mnie kwiat贸w z foamiranu oraz papierowych kwiat贸w, kt贸re dosta艂am od naszej Wioli 馃槏 Jako, 偶e uwielbiam listki embossowane na kalce, r贸wnie偶 i tutaj nie mog艂o ich zabrakn膮膰.

Dedykacja to stempelek z zestawu uniwersalnego - bardzo go polecam, mo偶na dobra膰 napis na niemal ka偶d膮 okazj臋. 

 Oto produkty, jakich u偶y艂am do mojej pracy:



Pozdrawiam serdecznie 馃槝

Ania-Craftowanki


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...