wtorek, 27 września 2022

Urodziny w stylu Glamour

 Hej, dziś przychodzę do Was z kartką w nietypowej formie, wykonanej w stylu glamour. Chciałabym pokazać Wam jak za pomocą Agateriowych produktów dodać projektowi wyrazu i błysku :)



Pracę zaczęłam od przygotowania kolejnych elementów. Na początku wykonałam kwiaty z utwardzonej tkaniny, na których przed uformowaniem odbiłam stempelek środka do kwiatów. Za pomocą stempli wykonałam na kalce odbitki liści oraz serwetki. Następnie zembossowałam je srebrnym pudrem. 

Po oklejeniu bazy przeszłam do budowania kompozycji. Jako pierwsze rozmieściłam kwiaty, pod którymi uprzednio podkleiłam sizal oraz tiul.





Następnie kompozycje uzupełniłam o embossowane liście i serwetkę . Następnie dodoałam kilka elementów wyciętych z kolekcji oraz sztuczne dodatki florystyczne.







Kropką nad i są połyskujące dodatki takie jak brokat, cekiny, perełki.



W projekcie wykorzystałam:









Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...