środa, 31 maja 2023

Z motylem

Witajcie, dziś przychodzę do Was z kartką wykonaną z użyciem najnowszych stempli. Pierwotnie miała to być kartka w stylu C&S , ale jak to u mnie bywa ciągle było mi mało i wyszła znów kartka na bogato :) W roli głównej motyl, ale zacznijmy od początku...


 Bazę okleiłam papierem scrapowym, przed przyklejeniem wierzchniej warstwy, podrasowałam ją nieco przy pomocy maski i stempli. Część stempli odbiłam tuszem do embossingu i pokryłam pudrem w kolorze białej perły. Kolejny stempel odbiłam tuszem w kolorze różu i również zembossowałam białą perłą. Następnie za pomocą różowego tuszu delikatnie, asymetrycznie naniosłam wzór maski. Na koniec dodałam jeszcze nieco stempelka używając jedynie czarnego tuszu.

Motyla odbiłam czarnym tuszem na papierze akwarelowym, kolorując go za pomocą kredek akwarelowych. Tekturową ramkę zembossowałam czarnym pudrem i umieściłam na kartce delikatnie ją dystansując. Po środku ramki umieściłam motyla lekko odginając jego skrzydła ku górze, tak aby całość była bardziej przestrzenna. 

Obok ramki dodałam delikatną kompozycję z kwiatów z bawełny. Na koniec dodałam kilka perełek w płynie oraz stemplowany napis.












W projekcie użyłam:

  
  
  
 



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...