środa, 8 maja 2024

Exploding box z okazji Pierwszej Komunii Świętej

 Witajcie :) 

Maj to czas Pierwszych Komunii Świętych. Z tej okazji w mojej pracowni często powstają exploding boxy, czyli zaskakujące pudełka. Dziś chciałabym Wam pokazać jedno z nich. 

W centralnej części boxa umieściłam wycinankę Kielich 3d 


Na jednej ze ścianek umieściłam zembossowany pudrem diamentowy pył wianek 1 z wycinanki i na nim umieściłam wyciętą w złotym papierze komunijną dziewczynkę. Na kolejnej ściance umieściłam kopertkę na pieniądze, a dwie zostawiłam do personalizacji - znajdą się tam życzenia oraz kartka z kalendarza. 
Na wierzchu boxa umieściłam wycinankę dwuwarstwową  Pierwsza Komunia Święta - ornament 3d, której wierzchnią warstwę zembossowałam złotym pudrem



Całość boxa ozdobiłam tkaninowymi kwiatami, do których dodałam zembossowane złotym pudrem listki ze stempli z zestawu Dzika Róża

Użyte produkty:




Pozdrawiam Was serdecznie
Ewelina - Unana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...