środa, 15 maja 2024

Tag wspierajacy :-)

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu!

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog!


Dla wielu z Was - tak dzieci, jak i ich rodziców - trwa teraz gorący czas egzaminów ósmoklasisty i matur. Sama jestem mamą maturzysty (i nie mogę w to uwierzyć, dopiero co zdawałam swoją!!), więc tym bardziej rozumiem, przez co przechodzicie! :-) I dlatego dzisiaj przynoszę Wam tag wspierający, który zrobiłam dla swojego syna:

Many of you - both children and their parents - have had a really nervous time lately, it being the time of graduation exams for primary and high schools. I am a mom of high school graduate myself (which I still can't believe, I just took my own exams!!) so I'm all too aware of what you're going through! :-) And so today I bring you a supporting tag that I made for my own boy:

 

Najpierw na tło wyciętego z papierów taga naniosłam wzór z dwóch masek dwoma kolorami tuszu. Następnie umocowałam pasek, za który wsunęłam przybory do pisania i dodałam stemplowane i embossowane motywy stosu książek oraz napisu z zestawu stempli motywacyjnych - jak widać, nie jest przeznaczony tylko dla kobiet ;-)

First I applied two patterns upon the background of the hand-cut tag, using stencils and two colours of ink. Then I attached the paper band to hold a pen and pencil and added stamped and embossed images of a pile of books and a sentiment from the stamp set:


 

Jak widać, rozdzieliłam zdanie na dwie części. Najpierw odbiłam i embossowałam bannery, a następnie tuszowałam poszczególne linijki tekstu małą poduszką tuszu, co ułatwia precyzyjne pokrycie części stempla. Jeśli nie macie małej wersji tuszu, albo pewnej ręki, zawsze można oczyścić niepotrzebnie potuszowane fragmenty zwilżonym patyczkiem do uszu.

As you can see, I split the sentiment into two. First I stamped and embossed the banners and then inked the particular lines of text with a small ink pad, which allows more precision in ceovring only a part of a stamp. If you don't have a small pad or a steady hand, you can always clean the unwanted inked area with a moist cotton bud.



A oto lista wykorzystanych produktów z Agateriowych półek:

Here's the list of the Agateria products I used:







I to już wszystko na dzisiaj - wszystkim uczniom życzę powodzenia, a ich rodzicom - spokoju ducha :-) Będzie dobrze!

And that's all for today - I wish good luck to all the students and a peace of heart to their parents :-) Everything's going to be OK!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...