poniedziałek, 20 maja 2024

Kosz pełen kwiatów

 Witajcie 🤗 Upominki na Dzień Mamy gotowe? Jeśli nie, to podsuwam pomysł na karteczkę z bukietem kwiatów. Można powiedzieć, że zrobiłam lift mojej własnej pracy, bo kiedyś wykonałam już podobną kartkę ( znajdziecie ją tutaj) 😉

Papier, który użyłam jako tło, jest w neutralnym beżowym kolorze. Urozmaiciłam go, stemplujac w kilku miejscach tekstowy wzór przy pomocy brązowego tuszu. Następnie użyłam maski "Romby" w wersji mini i naniosłam wzór pastą modelującą. Jak widać maska świetnie nadaje się nie tylko do ATC.

Centralne miejsce zajmuje tekturowy kosz, który wypełniłam stemplowanymi kwiatami i listkami. Użyłam stempli "Kwiaty jabłoni" oraz "Róże +listki 2". Odbitki pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Na koszyczku przysiadł też mały motylek - to ten stempelek odbity na papierze scrapowym. Dodałam napis z zestawu stempli na każdą okazję - dzięki czemu kartka nada się również na inną okoliczność. 

Do tej pracy użyłam następujących produktów:





Pozdrawiam serdecznie ❤️ 
Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...