wtorek, 28 maja 2024

Kartka dla Taty

Mija maj - miesiąc poświęcony naszym mamom -
więc czas najwyższy pomyśleć o Dniu Ojca. 
Z tej okazji przygotowałam kartkę. 

Tworząc jej tło zaczęłam od naniesienia wzoru tuszami przez maskę zegary maskę zegary tło. Dodałam trochę "zacieków" farbami akwarelowymi, w kilku miejscach odbiłam stempel tło pismo ozdobne stempel tło pismo ozdobne oraz pocieniowałam. 


W centralnym miejscu kartki umieściłam papierowe serce wycięte w kraftowym papierze, na to nakleiłam zembossowaną pudrem miedziana rdza wycinankę serce trybiki. Dodałam też napis wycinankowy Kochanemu Tacie, który zembossowałam  pudrem w kolorze jeansowym. 

Dopełnieniem kartki są ćwieki oraz dotsy pasujące kolorystycznie do całości :) 

Użyte produkty: 



Pozdrawiam serdecznie, 
Ewelina - UNANA
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...