wtorek, 21 maja 2024

Trzmiel na dekorze.

 Cześć, tu Asia Szczurowska.

Widzieliście maskę z trzmielem? Jest niesamowita. Wzór wygląda pięknie nie zależnie, czy użyjesz pasty, czy tuszu. Rewers z tuszem też wygląda niesamowicie.


Bazę heksagon pokryłam gesso. Gdy wyschło pobawiłam się kolorami. Tutaj użyłam farbek od Tima Holtza. Na brzegach wielokrotnie przybiłam stempel z kratką i pokryłam białym pudrem do embossingu. Tekturki pokryłam tymi samymi farbami co tło. Następnie nałożyłam trzmiela przez maskę, użyłam do tego pasty od Agaterii. środek trzmiela pomalowałam farbami, brzegi pokryłam złotym woskiem, ale poprawiłam złotą farbą akwarelową - dało to lepszy efekt (chyba mój wosk jest już zbyt twardy :D). Na koniec całość pochlapałam metalicznymi farbami akwarelowymi.






Użyłam:



 
 
 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...