czwartek, 9 lipca 2020

Eleganckie serducho.

Hej! :)

Trochę już minęło od mojej ostatniej inspiracji, ale mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście, ponieważ przygotowałam coś specjalnego dla wszystkich Agateriowych babeczek. :) Jest to serce, ozdobione bardzo kobiecą i elegancką kolekcją "Lady" od Mintay Papers, które emanuje klasą charakterystyczną dla prawdziwej damy. Na tle użyłam mojej ulubionej maski pismo i pasty modelującej. Myślę, że często kobiety w pędzie życia zapominają o swoim pięknie, skupiając swoją uwagę na rodzinie i domu. A przecież każda z nas jest wyjątkowa i jest prawdziwą super bohaterką! :) Mam nadzieję, że po obejrzeniu zdjęć znajdziecie chwilę dla siebie, żeby się zrelaksować! :) 

Hello!

It's been a while since my last inspiration but I hope you didn't forget me because I prepared something special for all Agateria's girls. :) It is a hdf heart decorated with very woman and elegant collection "Lady" from Mintay Papers, which is full of classy accents characteristic for real lady. I used my favorite stencil "writings" and modeling paste. I think we often forget about our inner beauty because of duties connected with family and house. And it's not good as every woman is a special person and what's the most important we are super heroes! :) I hope that you will find a moment to relax after watching photos of my inspiration. :)





Wykorzystane produkty / Used products



Buziaki! / Cheers! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...