piątek, 10 lipca 2020

Romantic Steampunk

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam przedstawić pewien mezalians... przewrotnie połączyłam styl romantyczny z industrialnym steampunkiem. Bazę hdf w formie koła zębatego ozdobiłam różnymi pastami strukturalnymi, farbami metalicznymi, woskami, starą fotografią w ramce z masy samoutwardzalnej, sztucznymi kwiatami i siateczką florystyczną. Poniżej kilka zdjęć oraz krótki fotograficzny tutioral czyli powstawanie pracy krok po kroku.

Hello, today I wanted to introduce you to some misalliance ... perversely combined romantic style with industrial steampunk. I decorated the hdf base in the form of a gear with various structural pastes, metallic paints, waxes, an old photograph in a self-hardening frame, artificial flowers and floristic mesh. Below are some photos and a short photographic tutioral, i.e. the creation of work step by step.









A teraz krótki kursik:
And now a short tutorial:

Gotową bazę hdf pomalowałam czarnym gesso


Na wyschnięte gesso położyłam różnego rodzaju pasty: drobno i gruboziarnistą, heavy body gel, pastę strukturalną



wykorzystałam maskę Agaterii ze wzorem kół zębatych



A tak wygląda koło zębate ozdobione różnymi strukturami, które po wyschnięciu ponownie pomalowałam czarnym gesso, farbami metalicznymi i woskami:






Gotową ramkę z masy samoutwardzalnej pomalowała, turkusową farbą metaliczną i wkleiłam pod nią stare zdjęcie:



Ramkę ze zdjęciem oraz wszystkie ozdoby (kwiaty i liście) przytwierdziłam do bazy klejem na gorąco i voila :)


Do wykonania projektu użyłam:
To make this project I used:




Do zobaczenia wkrótce :)
See you soon :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...