poniedziałek, 27 lipca 2020

Kolorowa kartka komunijna.

Cześć! 

Dzisiaj mam dla Was bardzo kolorową propozycję kartki komunijnej. Wybrałam takie kolory, ponieważ była prezentem od kuzyna dla kuzynki i uznałam, że taka mniej poważna kartka sprawdzi się idealnie. Wykorzystałam tekturkę z napisem Pierwsza Komunia Święta i cytat, który umieściłam w środku kartki. Poza tym pod całą kompozycją umieściłam tekturkowe tło.

Hello!

Today I want to present you very colorful card for first communion. I decided to use such colors because it was a gift from cousin to cousin, so I thought it will be good idea that the card won't be so elegant as usual. I used chipboard First Holy Communion and a sentence inside the card. Under the main composition you see a background chipboard.











Wykorzystane produkty: / Used products:




Pozdrawiam :) / Cheers :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...