poniedziałek, 13 lipca 2020

Pastelowa Dekoracja z Przesłaniem

 Witam Was serdecznie w Poniedziałek ;o)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać Pastelową Dekoracje, która zawiera bardzo ważne dla nas wszystkich Przesłanie, o którym często zapominamy. Także Uśmiechnij się, „Piękno jest w Tobie,
w nas, w każdym bez wyjątku”
Moją Inspiracje wykonałam na Bazie Koło HDF, użyłam  Pasty Modelującej, którą  rozprowadziłam przy pomocy Maski Gałązki, całość  spryskałam mgiełkami w kolarach pastelowych.
Głównym elementem kompozycji jest Rameczka, na którą naniosłam gąbeczką pastę  gruboziarnistą oraz wosk w kolorze różowym. Kompozycje wokół Rameczki  uzupełniłam  wyciętymi papierowymi elementami,  kwiatuszkami,  Galązkami które spryskałam mgiełkami oraz zembosowałam na kolor różowy i Miętowy. Nie mogło  tu również   zabraknąć Stempla Róża zembosowanego na kolor różowy. Całość  przybieliłam białym, matowym woskiem, a następnie pochlapałam  białą  Farbą.


Hello to You on Monday; o)
Today I would like to show you Pastel Decoration, which contains a message that is very important
to us all, which we often forget. Also smile, "Beauty is in you, in us, in every one without exception"
I made my Inspirations at the HDF Base, I used Modeling Paste, which I spread with the help of a Twig Mask, I sprayed the whole with mists in pastel colors.
The main element of the composition is the Frame, which I applied with a sponge, coarse-grained paste and pink wax. I complemented the compositions around the Frame with cut out paper elements, flowers, Twigs which I sprayed with mists and embossed using pink and mint Powder. It could not also be missing Rose Stamp embossed in pink Color. I complemented ist with white wax, and then I splashed with white Paint.











Użyłam/I used

Baza serce   Pasta modelująca 125 ml


MASKA / SZABLON ZAWIJASKI 2  Ramka ozdobna 1 srednia

zestaw gałazek  Puder do embossingu złoty (do detali)


Róze + listki 2 Puder do embossingu Mięta


   



  
  

Dziękuję  i życzę  Wam Pięknego Tygodnia/ Thank you and i Wisch You a beautiful Week ;o)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...