poniedziałek, 6 lipca 2020

Słodki czekoladownik


Cześć!

Na dziś przygotowałam dla Was Słodki Czekoladownik.
Ja już wiem, kto go otrzyma w podziękowaniu za to, że jest.
Od zawsze uwielbiam robić takie małe niespodzianki dla ludzi, którzy są mi bliscy! A Wy?

Pomysł na tą inspirację, podobnie jak poprzedni, wpadł mi do głowy i nie chciał wyjść!
Od koleżanki dostałam kolekcję papierów z 13arts i od razu wiedziałam co z nimi zrobię!

Piękna TEKTURKA OKNO, do tego jako tło MASKA KLEKSY z wykorzystaniem oczywiście agateriowej PASTY MODELUJĄCEJ! Jako dopełnienie napis „Dziękuję” z kompletu STEMPLI NA KAŻDĄ OKAZJĘ.

Według mnie taka kompozycja kwiatowa z okiennicą i czekoladką w środku to naprawdę miła niespodzianka. A jakie jest Wasze zdanie?


Hello everyone!


Today I prepared a Sweet Chocolate-card for you.
I already know who will receive it as an appreciation gift for always being by my side.
I have always loved making such small surprises for people who are close to my heart! 
How about you?

The idea for this inspiration, just like the previous one, came to my mind and wouldn’t go out!
I got a collection of 13arts papers from a friend of mine and I knew immediately what to do with them!

At the front i have placed a beautiful CHIPBOARDWINDOW and as a background I used the MASK OF THE BLOTS with the  agathering MODELING PASTE! To fulfil the whole effect I have put the inscription "Thank you" from the set of STAMPSFOR EVERY OCCASION.

In my opinion, such a floral composition with a shutter and chocolate inside is a really pleasant surprise. What is your opinion?







Użyłam/ I used:


 



Życzę Wam jak najwięcej takich słodkich niespodzianek!
Do następnego razu!
SklejAnka


I wish you many such sweet surprises!

Until next time!
SklejAnka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...