piątek, 27 listopada 2020

Ho Ho Ho

Hej!
W tym roku kartki z okazji Bożego Narodzenia mogą okazać się bardziej potrzebne niż zazwyczaj, dlatego, żeby choć odrobinę Was zainspirować, przygotowałam krótki tutorial.

Hello!
This year, Christmas cards may be even more useful than usual, so to inspire you, I have prepared a short tutorial. Maybe someone will be tempted to do something similar.

Zaczynamy :)
Let's start!


Wpierw przystąpiłam do ozdabiania tła. W tym celu wykorzystałam śliczną maskę z ostrokrzewem. Wzór stworzony przy jej użyciu posypałam brokatem. Od razu powiało świętami.

First, I started decorating the background. For this purpose, I used a lovely mask with holly and sprinkled the pattern with glitter. It feels like Christmas already, doesn't it.


Przygotowane wcześniej tekturki pomalowałam czerwoną farbą akrylową, po czym posmarowałam klejem i obsypałam tym razem czerwonymi drobinkami. Soczysta czerwień to coś, co zawsze kojarzy mi się ze świętami. 
Zajrzyjcie koniecznie do działu ze świątecznymi tekturkami, jest w czym wybierać!

I painted the previously prepared cardboard with red acrylic paint, then covered it with glue and sprinkled it this time with red glitter. Juicy red color is something that I always associate with Christmas.


Do tła dodałam kawałeczek koronki, a całość związałam ozdobnym sznurkiem.

I added a piece of lace to the background and tied it with a decorative string.

    
Nadszedł czas na zbudowanie głównej kompozycji z tekturek oraz papierowych wycinanek.

The time has come to build the main composition with cardboard and paper cutouts.


Główny bohater znalazł sobie idealne miejsce. Do niego dołączyły uroczy czajniczek oraz napis.

The guest of honor found himself the perfect place. He was accompanied by the cute little teapot.


Następne w kolejności były puchate śniegowe kuleczki, kryształki i cekiny oraz inne drobne ozdoby, dzięki którym praca zyskała bardziej zimowego charakteru. Jeszcze tylko kilka chlapnięć białą farbą i karteczka gotowa. 

Next in line were fluffy snowballs, crystals and sequins and other small decorations that gave the project a wonderful winter character. Just a few more splashes of white paint and the card is ready.

Ho Ho Ho!


Użyłam / I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...