piątek, 20 listopada 2020

Mixedmediowy zegar

Hej!

Ostatnio zajmowałam się głównie pracami o tematyce świątecznej i zapragnęłam urozmaicenia. Zamarzyła mi się praca w ciepłych kolorach i odrobinę steampunkowych klimatach. A coż może być bardziej steampunkowego niż zegary i trybiki? Tak oto powstał pomysł na poniższą ramkę.

Podstawę projektu stanowią dwie bazy, pierwsza w kształcie zegara, druga to olbrzymi trybik. Po ich sklejeniu i pokryciu gesso zaczęłam układać kompozycję z wszelkiego rodzaju kwiatków, cyferek i ozdób. Jak możecie zauważyć kolorystyka pracy nawiązuje do barw zdjęcia, dlatego ładnie wpasowało się ono w tło. 

Do pokolorowania projektu użyłam farb akrylowych, które nakładałam partiami, susząc dokładnie poszczególne warstwy. Na koniec delikatnie przetarłam całość białym gesso i oczywiście dodałam kilka chlapnięć. W efekcie otrzymałam magiczny zegar w ciepłych jesiennych kolorach.

Hello!

Recently, I have mainly been working on Christmas-themed projects and I just wanted something little bit different. I dreamed of some kind of steampunkt project in warm colors. And what could be more steampunk than clocks and gears. This is how the idea for the frame below was born.

I started with two hdf bases glued together, the first is clock-shaped, the second is a huge gear. After covering them with gesso, I started to arrange a composition of all kinds of flowers, numbers and various cogs. As you can see, the colors of the work refer to the colors of the photo, so it fits nicely into the background.

To color the design, I used acrylic paints, which I applied little by little, drying each layer thoroughly. Finally, I gently rubbed the whole thing over with the white gesso and of course added a few splashes. As a result, I got a magic clock in warm autumn colors.






Użyłam / I used:


Miłego dnia!

Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...