środa, 11 listopada 2020

Rogata dekoracja


Witajcie Kochani !
Mam dla Was dzisiaj taką wesołą dekorację do domu.
Można z powodzeniem zawiesić ją na ścianie. 
Wykorzystałam w niej świąteczne papiery, agateriowego jelonka oraz stempel.
Aby stworzyć przestrzenną kompozycję użyłam kosteczek z taśmy dystansowej.
Życzę Wam miłego dnia i lecę przygotowywać dla Was kolejne inspiracje.
Uściski przesyłam
Magda

***

Hello dear!
I have such a cheerful home decoration for you today.
You can for example hang it on the wall.
I used Christmas papers, an agaterias deer and a stamp.
To create a spatial composition, I used cubes made of spacer tape.
I wish you a nice day and I'm going to prepare more inspirations for you.
I send hugs
Magda




Użyłam / I used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...