wtorek, 24 listopada 2020

Świąteczne pudełko na słodkości

 

Hejka!

Święta co raz bliżej, w tym roku najprawdopodobniej nie pojadę również do mojego chrześniaka, dlatego postanowiłam zrobić dla niego pudełeczko na słodkości. Taki mały dodatek do prezentu.

Użyłam gotowego pudełeczka, które ozdobiłam tekturkami Agaterii Craft. Oczywiście nie zabrakło również embossingu na gorąco!

Głównym elementem jest SHAKER BOX - LASKA CUKROWA, a dopełnieniem napis "CUDOWNYCH ŚWIĄT" oraz ŚNIEŻYNKI. Aby tekturki były lepiej widoczne, a kolory tego małego projektu bardziej żywe, użyłam również pudrów do embossingu w kolorach: BIAŁY, CZERWONY, ZŁOTY i ZIELONY.

 

Hi! We are getting closer and closer to Christmas! This year I will probably not be able to visit my God child and I have just decided to make a box for sweets for him. This will be something extra that can be added to the gift.

I used a ready box, which I decorated with Agateria Craft chipboard. Of course I also used the embossing method!

The main element is SHAKERBOX- CANDY CANE which I topped with a sentence "WONDERFUL CHRISTMAS" and THE SNOWFLAKE. To make the chipboard more visible and the colours more vivid I also used different embossing powders coloured: WHITE, RED, GOLD and GREEN.





Użyłam / I used:









Co myślicie o takim opakowaniu na świąteczne słodkości?

Pozdrawiam gorąco!


What do you think about such box for Christmas sweets?

Warm wishes!

SklejAnka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...