poniedziałek, 16 listopada 2020

Kartka Urodzinowa dla Niego

 Witajcie Kochani;o)

Dzisiaj przychodze do was nie z Inspiracja Świąteczna, ale z Kartka Urodzinowa, ktora zrobiłam

 dla mojego meza, w tym roku 13 Listopada wypadł akurat w piątek.

Wierzycie, ze to pechowy dzien? 

Ja nie ... wkoncu w tym dniu urodziła sie moja druga połówka ;o)

Do mojej karteczki uzylam cyferek 42, wycinanki: Love You to the Moon oraz  stempelków 

takich jak: 

* z przeszyciami, które sa genialne moim zdaniem

* koniczyna marokańska 

*serce na tle


Hello Everyone ;o)

Today i would like to show you a Birthday Card, which i did for my husband, this year 

November 13 was on Friday.

Do you Believe it's unlucky Day?

I didn't, because on that day my ocher half was born ;o)

I used: 42 chipboard numbers, Love You to the Moon chipboard, and stamps such as:

*with stitching,which are brillant in my opinion

*maroccan clover

*heart on the background








 Uzylam / I used


Serce na tle Stempel Koniczyna marokańska

Przeszycia 2 prosteLove You To The Moon

Cyfry 1



Pozdrawiam / Best Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...