sobota, 7 listopada 2020

Śnieżny Grudniownik

 Witajcie Kochani ;o)

Dzisiaj przychodze do was z Mini Albumikiem - Grudniownikiem.

Swieta  Bożego Narodzenia za 47 dni, a ja sie zastanawiam czy w tym albumie znajdzie sie zdjęcie 

z moja ukochana rodzinka, czy niestety ze względu na sytuacje jaka mamy, będziemy sami.

Ale nadzieja umiera ostatnia ;o)

Okładkę mojego Albumu udekorowałam  wianuszkiem, reniferkiem, oraz napisem Grudniownik.

Na pierwszej stronie  albumu umieściłam sniezynke.



Hello ;o)

Today i would love to show you mini december album.

In 47 Days will be Christmas, and i wonder if this album will be include a photo with my family,

 or unfortunately , in this situation that with have, we won't be able to see them.

But hopie is the last to die ;o)

The cover of my album , i decorated with Wreath, a Reindeer and the inscription: December.

Of the first album page i glued a Snowflake.










Uzylam/ I used


Wianek 1 (W002) renifer


śniezynki wiszaceGrudniownik



 Pozdrawiam / Best Regards

Dekodonka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...