środa, 18 sierpnia 2021

Akwarelowe magnolie

Witajcie

Hello


Na chwilkę odkładam markery i łapię za pędzle. W ruch idą akwarele, farby akrylowe i tak powstaje oto kartka, i tag do prezentu, którą widzicie.Jedyne z czym się nie rozstałam to oczywiście stemple.

I put the markers down for a moment and take to my hand brushes. Watercolors and acrylic paints are in motion, this is how the card and gift tag which you see is created. The only thing I have not parted with, of course, are the stamps.






Tym razem zdecydowałam się na stemple kwiatowe Magnolia. Jest również wianek oraz stempel motyl, który tak jak i magnolie został po pomalowaniu wycięty.

This time I decided on Magnolia flower stamps. There is also a wreath and a butterfly stamp, which, like the magnolias, was cut out after painting.










Tło kartki wykonałam za pomocą odciśniętych farb akrylowych rozmytych wodą, są białe i różowe chlapnięcia.
Dla ozdoby dodałam trzy błyskotki 😉.

I made the background of the card using imprinted acrylic paints washed with water, there are white and pink splashes.
I added three trinkets for decoration 😉.





Do zrobienia tagu użyłam dwóch stempli - wianek i motyle, które nawiązują do kartki.

I used two stamps on the tag - a wreath and butterflies that refer to the card.






Do wykonania kartki i zawieszki użyłam:

I used:



Trzymajcie się i do zobaczenia

Take care and see you

Ania Papierowaprzygoda








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...