środa, 4 sierpnia 2021

Tropikalne klimaty

 Cześć!

Strasznie mi w tym roku brakuje tropikalnych klimatów, a nie mam tu na myśli jedynie żaru lejącego się z nieba :) Urlopu wyglądam z utęsknieniem i cały czas marzą mi się wakacje w raju. Tak na osłodę postanowiłam przygotować sobie samej karteczkę, taką właśnie tropikalną.

Białą kartkę papieru w pierwszej kolejności pomalowałam na żółto i różowo, a następnie przy użyciu szablonu w piękne egzotycznie liście dodałam zielony wzorek. W ten sposób miałam już namiastkę dżungli.

Potem dodałam wyciętą przy użyciu wykrojnika różową ramkę oraz kilka pasujących tematycznie papierowych elementów. W kompozycję wplotłam również piękne grawerowane tekturki w kształcie liści monstery. Na koniec przykleiłam banerek z motywującym hasłem i od razu zrobiło mi się odrobinę cieplej na serduszku. 

I miss tropical climates this year, and I do not mean only the heat pouring from the sky :) I look forward to my vacation and I dream of a holidays in paradise all the time. To improve my mood, I decided to prepare a card for myself, a tropical one.

First, I painted a white sheet of paper yellow and pink, and then, using a stencil with beautiful exotic leaves, I added a green pattern. This way I got my private little jungle.

Then I added a pink frame that was cut out with a die and a few matching paper elements. I also woven into the composition beautiful engraved cardboard in the shape of monstera leaves. Finally, I glued a banner with a motivating slogan and immediately felt a little warmer on my heart.






Użyłam / I used:


Miłego dnia!

Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...