piątek, 6 sierpnia 2021

W morskiej toni

Witajcie!
Zachwycona ostatnimi Agateriowymi nowościami, tym razem przychodzę do Was z konikiem morskim z hdf, ozdobionym odlewami z foremek, strukturą z maski wykonaną za pomocą pasty, oraz świetnym wzorem z maski, przez którą nałożyłam pastę strukturalną. 

Hello!
Delighted with the latest Agateria new products, this time I come to you with an HDF seahorse, decorated with some molds, a mask structure made with paste, and a great mask pattern, through which I applied by using the texture paste.





Zamaskowałam przejścia pomiędzy wzorem z szablonu, a wzorem z foremki, wszystko zabarwiłam proszkami. Wybrałam kolory zachodu słońca i fal.

I masked the conversion between the pattern from the template and the pattern from the mold, I colored everything with powders. I chose the colors of sunset and waves.






W sercu, czyli w głębi oceanu znajduje się kamień, który kiedyś kupiłam u jednej rękodzielniczki, nadał się idealnie.
In the heart, i.e. in the depths of the ocean, there is a stone that I once bought from one handicraftswoman, it was perfect.






Jak Wam się podobają takie morskie prace?
Do you like such marine works?

Użyłam:
I used:





Pozdrawiam,
Cheers,
Marta Evipassjonatka



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...