niedziela, 8 sierpnia 2021

Kobieca kartka w odcieniach różu

 Witajcie,

chciałabym Wam dziś pokazać kobiecą kartkę w odcieniach różu.

Welcome,
Today I would like to show you a feminine card in shades of pink.


Tło wykonałam na papierze akwarelowym za pomocą maski i dwóch odcieni różowego tuszu. Najpierw naniosłam jaśniejszy odcień, a następnie lekko przesunęłam maskę i ponownie odbiłam ją ciemniejszym odcieniem.

I made the background on watercolor paper with a mask and two shades of pink ink. First, I applied a lighter shade,
then slightly shifted the mask and reflected it again with a darker shade.


Również na papierze akwarelowym czarnym tuszem odbiłam stempel magnolii oraz liści i pokolorowałam je tymi samymi kolorami co tło. Po wyschnięciu wycięłam grafiki.


I also stamped magnolia and leaves on watercolor paper with black ink and colored them with the same colors as the background. After drying, I cut out the graphics.




Z wyciętych elementów, sizalu , kwiatu magnolii oraz papierowej serwetki oraz kolorowych sznurków stworzyłam kompozycję , którą umieściłam po lewej stronie kartki. 

I created a composition from cut-out elements, sisal, magnolia flower and a paper napkin and colored strings, which I placed on the left side of the page.







Na koniec dodałam napis odbity stemplem oraz kilka białych chlapań.


Finally, I added a stamped text and a few white splashes.







  
  
 


Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodoba,
Pozdrawiam 
I hope you will like my proposal,
best regards

Marta, Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...